• Lorem ipsum
FAQ
Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?

Op qeepers.nl kan je op verschillende manieren betalen:

- iDeal
- Mastercard & Visa
- Klarna
- SOFORT banking
- Belfius
- Giropay
- ING Home Pay
- Bancontact
- Paypal

Het is niet mogelijk om op een andere manier dan bovenstaande manieren te betalen.

Kan ik een bestelling annuleren?

Ja, dit kan als je bestelling nog niet is verzonden.
Log in op je account bij qeepers.nl en ga in het menu links naar ‘Mijn bestellingen’. Zolang de status van je bestelling nog niet ‘klaar voor verzending’ of ‘verzonden’ is, heb je hier de optie om je bestelling te annuleren.

Ruilen & Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je kan altijd je bestelling binnen 100(!) dagen retour sturen. De artikelen moeten ongebruikt zijn en in de originele verpakking teruggestuurd worden.

Meld je retour aan door in je account onder ‘Mijn bestellingen’ aan te geven welke producten je retour wilt sturen. Verstuur je producten zelf naar het volgende adres:

Rodenstein 33
2151 KD
Nieuw-Vennep
Nederland

Zodra wij de producten in goede orde hebben ontvangen, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Vervolgens zal het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen worden teruggeboekt op het door jou gebruikte rekeningnummer.

Ik heb mijn producten retour gestuurd, maar heb mijn geld nog niet teruggekregen?

Zodra het geretourneerde product door ons is ontvangen krijg je hier per e-mail een bevestiging van. Vanaf dit moment kan het 5 werkdagen duren voordat het geld door ons terug wordt gestort op jouw rekening.
Is deze tijd verstreken en heb je nog steeds geen geld terug? Neem dan contact met ons op via één van de contact kanalen.

Kost retourneren geld?

Ja, je betaalt de verzendkosten voor het retourneren naar Qeepers.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van de producten die je wilt retourneren. Er wordt geen retourlabel door ons verzorgd. Je bent dan ook vrij om te kiezen met welke pakketservice je het pakket wilt versturen.

Wat moet ik doen als er een fout is met een product?

Het is altijd vervelend als zoiets voor komt. We proberen dit dan ook altijd zo goed en makkelijk mogelijk voor jou op te lossen. We vragen je in dit geval om een e-mail te sturen naar [email protected] met als onderwerp ‘defect/fout + jouw ordernummer’. Geef in deze e-mail zo duidelijk mogelijk aan wat er fout is met het product. Ook moet je aangeven of je graag een nieuw exemplaar wilt ontvangen of dat je je geld terug wilt. Tot slot vragen we je een paar foto’s mee te sturen, welke de fout in de handschoen zo duidelijk mogelijk laten zien.
Binnen 5 werkdagen zullen wij laten weten of wij de fout erkennen en voor onze rekening nemen. Zo ja, dan zullen wij de door jou gekozen oplossing in werking zetten.

Bestellen & Bezorgen
Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?

Nee, je hebt geen account nodig om een bestelling te kunnen doen. 

Betaal je verzendkosten?

Nee, voor verzending binnen Nederland worden nooit verzendkosten in rekening gebracht. Voor verzending naar een adres buiten Nederland is hieronder een lijst met landen en bijbehorende verzendkosten te vinden:

Wat is de levertijd?

Voor het grootste deel van onze collectie geldt dat alle vóór 16:00 geplaatste bestellingen dezelfde dag worden verzonden. Plaats je een bestelling op zaterdag of zondag, dan wordt je pakket op maandag verzonden.
Voor de tijd die de bezorgdienst nodig heeft om het pakket te bezorgen zijn we afhankelijk van de bezorgdiensten.
Zie hieronder een lijst met een indicatie per land:

Kan ik mijn pakket volgen?

Ja, zodra we een verzilverd label hebben aangemaakt ontvangt u een e-mail met uw track & trace code. Let op: deze e-mail wordt verstuurd vanuit sendcloud en niet vanuit Qeepers.

Wat is de status van mijn bestelling?

Allereerst bedankt voor het doen van een bestelling bij Qeepers.nl! Het volgen van je bestelling kan heel gemakkelijk door in te loggen op je account:

1. Log in op je account op qeepers.nl.
2. Ga in het linker menu naar de pagina 'Mijn bestellingen'.
3. Klik op je bestelling voor informatie over de status.

Is de status niet duidelijk genoeg? Wij helpen je graag. Via onze klantenservice kanalen staan we voor je klaar!

Ik mis een product van mijn bestelling

Dit kan kloppen! Wanneer je producten van verschillende merken hebt besteld, is het mogelijk dat ze in verschillende pakketten worden geleverd. Om dit te controleren kan je inloggen op je account en bij ‘Mijn bestellingen’ kijken naar de status van je bestelling.
Heb je vragen? Neem dan contact met ons op via één van de mogelijke kanalen.

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden