• Lorem ipsum

Gratis bezorging!

Bij qeepers.nl is bezorging binnen Nederland altijd gratis! Dit betekent dat de prijs die je winkelwagen aangeeft ook de prijs is die je afrekent. De reden hiervoor is dat het voor ons persoonlijk altijd als een tegenvaller voelde als bij het afrekenen bleek dat er nog extra kosten bij kwamen. Wij van qeepers.nl hebben er dus voor gekozen om onze gewaardeerde klanten geen teleurstellingen voor te schotelen.

Voor bezorging in België wordt € 4,95 in rekening gebracht.

Wat zijn de Levertijden?

Het grootste deel van onze pakketten wordt bezorgd via Post NL. Je kan zelf aangeven of je dit thuis of bij een afhaalpunt bezorgd wil hebben. Voor deze producten geldt: Voor 16:00 besteld, is morgen in huis. Helaas bezorgt Post NL niet op zondagen en maandagen, waardoor de volgende uitzonderingen op de regel ontstaan:

  • Zaterdag besteld is dinsdag in huis
  • Zondag besteld is dinsdag in huis

Daarnaast zijn er producten op qeepers.nl met een iets langere levertijd. Bij ieder product wordt, bij het kiezen van de maat, aangegeven wanneer je het pakketje thuis kunt verwachten. Op deze manier zorgen wij ervoor dat je niet voor verassingen komt te staan. Het kan zijn dat deze producten met DPD of DHL worden verzonden in plaats van met Post NL

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, je kunt je bestelling volgen. Zodra jouw bestelling (of een deel hiervan) is verzonden wordt een track & trace code naar het door jou opgegeven e-mailadres opgestuurd. Het kan zijn dat deze e-mails in de spam mailbox komen, dus houd ook deze goed in de gaten.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Mocht je nou niet thuis zijn wanneer je pakketje wordt geleverd, dan is dit geen probleem. De bezorgdienst laat jou via een briefje of email weten dat zij voor één van de volgende drie opties hebben gekozen:

  • De bestelling wordt morgen opnieuw aangeboden
  • De bestelling is bij de buren afgegeven
  • De bestelling ligt bij een afhaalpunt


Ik mis een artikel van mijn bestelling!

Het zou kunnen zijn dat je producten met een verschillende levertijd hebt besteld. Op je qeepers account kun je de voortgang van je bestelling zien en dus ook de status van je nog missende product.

Geen producten met verschillende levertijden besteld? Neem dan even contact met ons op via de verschillende contact kanalen.

 

Retour

Bestellingen bij qeepers kunnen tot 100(!) dagen na ontvangst worden geretourneerd. De artikelen dienen in de originele verpakking en in de staat waarin de artikelen zijn ontvangen te worden teruggestuurd.
Is je artikel defect door een fout van ons of de fabrikant? Scroll dan door naar het kopje "Product defect".

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Stap 1: Maak een retourzending aan in uw account op qeepers.nl. Heb je nog geen account? Maak deze dan aan met het e-mailadres waarmee de bestelling is gedaan.

Stap 2: Pak de producten die je wilt retourneren goed in (in de originele verpakking).

Stap 3: Verzend de producten via een bezorgdienst naar keuze met het volgende retour adres:

Rodenstein 33
2151 KD
Nieuw-Vennep
Nederland

Stap 4: Het bedrag dat is betaald voor de geretourneerde producten wordt binnen 5 werkdagen teruggestort.

Let op: De verzendkosten voor het retour sturen van producten is voor eigen rekening.

Binnen hoeveel dagen heb ik mijn geld terug?

Binnen 5 werkdagen vanaf het moment dat de retourzending bij ons is aangekomen, is het bedrag teruggestort.

Ruilen?

Is de maat niet goed? Of had je toch liever een andere kleur gehad? Het makkelijkste is dan om het product dat je liever wilde hebben als nieuwe bestelling te plaatsen op de website en het oude artikel te retourneren.

Ik heb geen retourlabel bij mijn bestelling gekregen?

Dit klopt. Je geeft het in je qeepers account aan als je producten wilt retouren. Door dit digitaal te doen besparen we een hoop papier, wat gunstig is voor onze planeet.

 

Product defect of een fout gemaakt door ons?

Is er een product defect door een fabricagefout of hebben wij een fout gemaakt? Stuur dan een email naar: [email protected] met in het onderwerp: defect/fout + ordernummer.
Vermeld in deze e-mail wat er defect of fout is en voeg zo duidelijk mogelijke foto’s toe als bijlagen.
Laat in deze mail ook weten of je een nieuw product opgestuurd wilt hebben of dat je liever je geld terug wilt.

Stuur nooit producten met klachten naar ons op voordat wij hebben aangegeven wat de procedure bij deze klacht is. Qeepers neemt contact met je op zodra wij je e-mail hebben ontvangen en de klacht hebben beoordeeld.

De latex van keepershandschoenen slijt relatief snel, vooral op kunstgras. Deze slijtage valt dan ook niet onder de garantie op keepershandschoenen. Wil je een keepershandschoen die een langere levensduur heeft? Kijk dan goed aan het aantal sterren dat wij de handschoenen meegeven voor levensduur. De sterren zijn gegeven op basis van onze eigen ervaring en niet aan de hand van hoelang de leverancier zegt dat ze meegaan.